Wij meten continu de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle klanten waarvan het werk is opgeleverd.
De vraag “Bent u tevreden over de prestaties van ons bedrijf?” is in 76% van de gevallen positief beantwoord, 18% antwoordde neutraal en 6% gaf aan niet (geheel) tevreden te zijn. In de enquête wordt ook gevraagd naar een toelichting op het gegeven antwoord en of de respondent kan aangeven wat verbeterpunten zijn. Alle antwoorden worden geanalyseerd, intern besproken en meegenomen in de verdere optimalisatie van onze dienstverlening. Hieronder een aantal quotes van onze klanten in de metingen van het afgelopen kwartaal.
Quotes
Barry Kaatee, Horsman & Co
“Goed materieel, goede communicatie.”
Anoniem
“Goed vooroverleg. Op tijd begonnen. Goede kwaliteit. Geen problemen.”
Jeroen Bakker, Henselmans
“Goede start werkbespreking, de heiploeg heeft goed vooruit gekeken voor wat betreft de bereikbaarheid etc.”
Maarten van Grieken, Plan-Bee
“Afspraken nagekomen.”
Felis Lopes, Top Bouwwerken
“Zeer flexibel en denken in oplossingen en niet in problemen.”
Jan-Willem Beugel, Geveke Bouw
“Vriendelijke, nette mensen op bouwplaats, goed mee overleggen. Verbeterpunt: overlegmomenten in het voortraject.”
R. van der Stege, Bouwbedrijf van der Gragt
“Net werk en goede communicatie. Alleen qua tijdsplanning is er geschoven, maar ook omdat wij als aannemer moesten schuiven. Verbeterpunt: schuiven qua data start, werkt wel twee kanten op, om eerlijk te zijn.”
Dennis Mentink, Burgland Bouw
“Goed advies over type paalfundering. Helaas ging er iets mis met proefpaalbelasting. Ik weet zelf niet zo goed hoe dit anders had gekund.”
Ronnie Lampert, H4A Windenergie
“Vlotte uitvoering, net werk!”