Wij meten continu de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle klanten waarvan het werk is opgeleverd.
En het afgelopen kwartaal hebben we het wéér beter gedaan. De vraag “Bent u tevreden over de prestaties van ons bedrijf?” is in 81% van de gevallen positief beantwoord, 18% antwoordde neutraal en 1% gaf aan niet (geheel) tevreden te zijn. In de enquête wordt ook gevraagd naar een toelichting op het gegeven antwoord en of de respondent kan aangeven wat eventuele verbeterpunten zijn. Alle antwoorden worden geanalyseerd, intern besproken en meegenomen in de verdere optimalisatie van onze dienstverlening. Hieronder een aantal quotes van onze klanten in de metingen van het afgelopen kwartaal.
Quotes
Johan Jaspers, BVR Bouw
“Professioneel en goed verzorgd. Ga zo door.”
Tim de Leeuw, Dura Vermeer Bouw Midden West
“Geen enkele opmerking over de uitvoering.”
Frank te Brake, GMB BioEnergie B.V.
“Flexibel tijdens de plotselinge inkoop. Ontwerp tijdig beschikbaar. Fijne mensen op de bouwplaats. Communiceren over voortgang ontwerp graag blijven doen. Gezien de urgentie is het fijn om te weten hoe het er voor staat.”
Jeffrey van Kaam, BAM Wonen
“Fijne samenwerking met de medewerkers van Vroom (Lars en Dick). Het verwerken van stukken op Sharepoint en BIM360 gaat nog niet helemaal goed.”
Bart Lievaart, Ballast Nedam West
“Afspraken nagekomen. Let op dat we met elkaar vooraf de juiste uitgangspunten bepalen.”
Milco Timmermans, ToekomstGroep
“Aanvoer stelling prima gecoördineerd. Heiwerk volgens prijsaanbieding uitgevoerd.”
Roy Jacobs, Van der Gragt
“Fijne samenwerking, betrokken, duidelijk, op tijd. Als verbeterpunt noem ik de voorbereiding en communicatie. Dat gaat al goed, maar daar is nog meer te winnen.”
Berry Bezuijen, BAM
“Alles naar wens verlopen.”
Arjan Louwerse, H4A Windenergie
“Echte vaklui op site en in het ondersteunende projectmanagement! Ik heb het al vaker aangegeven: de koeken bij de koffie is een verbeterpunt [knipoog].
Sander Heijs, De Kok Bouwgroep
“Fijne ploeg , goede afspraken.”
G.J. Bruinink, Van Wijnen
“Fijne samenwerking met uitvoering en personeel bij de stelling. Verbeterpunt: meer uitvoering en personeel buiten betrekken in het maken van opdrachten. Hiermee wordt meerwerk voorkomen.”
Rini Rams, Dura Vermeer Bouw Zuid West
“Vanaf start tot einde perfect gelopen, goede communicatie en geweldige jongens om mee samen te werken. Dit mag zeker gezegd worden. Alleen wel zorgen dat de jongens op tijd de tekeningen hebben.”
Max Ras, Cordeel
“Goed is goed. Aandachtspunt: materieel sturen dat nagekeken is en afgestemd is op de te heien buispaal zorgen voor minder stilstand.”
Jos van Stiphout, Bam Wonen Concept
“Fijne samenwerking met Frits Verhoeven en zijn team. Verbeterpunt: vaste man bij de boorstelling om paalafwijkingen te voorkomen.”
Wesley Heezen, Rendon Voorburg
“Afspraken zijn nagekomen.”
Johan Koenis, Henselmans
“Hoogte maatvoering was niet goed doorgezet. BNR in blok 2 waren op de afleverbon van de balken gespiegeld. Wel een prettige samenwerking en de planning is goed gehaald.”
Harm Meesters, Jorritsma Bouw
“Alles volgens afspraak, prettige samenwerking met de medewerkers.”
Robert van Voorene, Hillen en Roossen
“Uitvoering en de snelheid gingen boven verwachting goed.”
Peet van Putten, BVR Bouw
“Alles redelijk volgens afspraak en planning verlopen, maar het kan altijd sneller.”