05-12-2024

Dit vinden onze klanten

Sinds 2019 meten wij structureel en continu de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle opdrachtgevers waarvan het werk recent is opgeleverd.

Wij vragen de respondent om ons met een rapportcijfer te beoordelen op de volgende onderdelen:

  • Hoe beoordeelt u ons in brede zin?
  • Hoe heeft u de calculatie- en offertefase ervaren?
  • Hoe heeft u de voorbereidingsfase ervaren?
  • Hoe heeft u de uitvoeringsfase ervaren?
  • Hoe heeft u de opleveringsfase ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie met onze medewerkers ervaren?
  • Wat vindt u van onze prijs/kwaliteitverhouding?

Vervolgens bieden we de respondent de mogelijkheid om de gegeven rapportcijfers toe te lichten. De rapportcijfers en antwoorden op open vragen geven ons veel inzicht in hoe we op de verschillende onderdelen presteren, onderbouwd met kritiek, punten die voor verbetering vatbaar zijn en ook regelmatig mooie complimenten. De respons delen we graag met u; open en transparant.

Tekst gaat verder onder de foto’s.

Quotes

Gert Radder, Bam
“Met betrekking tot de uitvoering heb ik prettig met Dik Reijnders samengewerkt. Van beide kanten een luisterend oor en van beide kanten medewerking gegeven met een goed eindresultaat.”

Koen Horden, Hercuton
“Van begin tot eind goed samen gewerkt.”

W. de Haan, CCP
“Alles naar tevredenheid verlopen. Planning start werkzaamheden blijft een dingetje.”

Mathieu van Boxtel, H4A Windenergie BV
“Diverse paalmissttanden.”

Heimen Droog, Albeton
“Prima begeleiding op de bouw binnen afgesproken tijdschema. Praktische instelling.”

Wim Vanwersch, Jongen
“Prima gewerkt in een moeilijk project met verschillende hoogtes waarin onze grondwerker ook nog grondwerk aan het uitvoeren was. En centreerstaven erbij. Kortom, goed gewerkt de jongens buiten.”

Arjan Louwerse, H4A Windenergie
“Het was een project wat eigenlijk niet ‘kon’. En daarom was Vroom aan boord.”

Hessel Stoel, Tervoort
“De voorbereidingsfase voor Ringers ging goed. Goede input van beide partijen. We hadden duidelijker moeten zijn naar de constructeur met betrekking tot de paalafwijkingen die op konden treden. De uitvoering verliep moeizamer. De prognose met het aantal palen werd in de beginfase bij lange niet gehaald. De communicatie verliep stroef in deze fase. Door storingen, vrije dagen van de ploeg en een latere start dan door de aannemer gewenst, is één van de bouwdelen (A3) twee weken later dan gewenst gereed gekomen. Het oplossen van gebreken is heel goed verlopen met open communicatie en het vlot oplossen van de problemen. Het product wat geleverd wordt is goed. De communicatie van de medewerkers op de machines verliep goed. Ook de medewerking van de ploegen was heel erg goed. Een verbeterpunt is goed aangeven hoe de prognose in elkaar zit: bij de opstart gaat het langzamer en na een aantal weken verwachten wij de snelheid te halen. Daarnaast dient er rekening te worden gehouden met vrije dagen van de ploegen en defecten van de machines.”

Anoniem
“Gewoon goed, duidelijke afspraken en goede informatie.”

Robert Mantel, RingersKwartierBouw
“Communicatie met ploegen ging goed echter de communicatie met leidinggevenden minder. Dus gemiddeld voldoende, ook doordat de opleverfase wel veel beter ging. Verwachtingspatronen over en weer beter en duidelijker uitspreken.”

Deel bericht:

Meer nieuws

‘Op de bouw gebeurt het, daar ligt mijn hart’
02-09-2025

‘Op de bouw gebeurt het, daar ligt mijn hart’

Veertig jaar bij dezelfde werkgever: het komt tegenwoordig niet vaak meer voor. Toch vieren we bij Vroom Funderingstechnieken dit jaar meerdere jubilea van medewerkers die al tientallen jaren bij het bedrijf werken. Zoals Jaap Bol uit Warder, die deze maand zijn 40-jarig jubileum viert. Jaap is het schoolvoorbeeld van een […]
‘Ik houd van de lastigste klussen’
07-08-2025

‘Ik houd van de lastigste klussen’

Als een ander zegt dat het onmogelijk is, ziet Ron Koorn er een uitdaging in. Bij krap, lastig of zwaar heiwerk is de Ilpendammer het meest in zijn element. Op 10 augustus van dit jaar is hij 25 jaar in dienst bij Vroom Funderingstechnieken, maar op 29 augustus gaat hij […]
Summerschool: samen leren, samen sterker
21-07-2025

Summerschool: samen leren, samen sterker

Vrijdag 4 juli was een stralende zomerdag op Bouw & Infra Park Harderwijk. Ruim 230 collega’s van Vroom Funderingstechnieken en VDB Funderingstechnieken kwamen samen voor een intensieve en inspirerende scholingsdag: de perfecte setting voor een dag vol kennis, praktijk en verbinding. Na een warm welkom door Peter Vroom en Jaap […]
Naar boven