05-12-2024

Dit vinden onze klanten

Sinds 2019 meten wij structureel en continu de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan alle opdrachtgevers waarvan het werk recent is opgeleverd.

Wij vragen de respondent om ons met een rapportcijfer te beoordelen op de volgende onderdelen:

  • Hoe beoordeelt u ons in brede zin?
  • Hoe heeft u de calculatie- en offertefase ervaren?
  • Hoe heeft u de voorbereidingsfase ervaren?
  • Hoe heeft u de uitvoeringsfase ervaren?
  • Hoe heeft u de opleveringsfase ervaren?
  • Hoe heeft u de communicatie met onze medewerkers ervaren?
  • Wat vindt u van onze prijs/kwaliteitverhouding?

Vervolgens bieden we de respondent de mogelijkheid om de gegeven rapportcijfers toe te lichten. De rapportcijfers en antwoorden op open vragen geven ons veel inzicht in hoe we op de verschillende onderdelen presteren, onderbouwd met kritiek, punten die voor verbetering vatbaar zijn en ook regelmatig mooie complimenten. De respons delen we graag met u; open en transparant.

Tekst gaat verder onder de foto’s.

Quotes

Gert Radder, Bam
“Met betrekking tot de uitvoering heb ik prettig met Dik Reijnders samengewerkt. Van beide kanten een luisterend oor en van beide kanten medewerking gegeven met een goed eindresultaat.”

Koen Horden, Hercuton
“Van begin tot eind goed samen gewerkt.”

W. de Haan, CCP
“Alles naar tevredenheid verlopen. Planning start werkzaamheden blijft een dingetje.”

Mathieu van Boxtel, H4A Windenergie BV
“Diverse paalmissttanden.”

Heimen Droog, Albeton
“Prima begeleiding op de bouw binnen afgesproken tijdschema. Praktische instelling.”

Wim Vanwersch, Jongen
“Prima gewerkt in een moeilijk project met verschillende hoogtes waarin onze grondwerker ook nog grondwerk aan het uitvoeren was. En centreerstaven erbij. Kortom, goed gewerkt de jongens buiten.”

Arjan Louwerse, H4A Windenergie
“Het was een project wat eigenlijk niet ‘kon’. En daarom was Vroom aan boord.”

Hessel Stoel, Tervoort
“De voorbereidingsfase voor Ringers ging goed. Goede input van beide partijen. We hadden duidelijker moeten zijn naar de constructeur met betrekking tot de paalafwijkingen die op konden treden. De uitvoering verliep moeizamer. De prognose met het aantal palen werd in de beginfase bij lange niet gehaald. De communicatie verliep stroef in deze fase. Door storingen, vrije dagen van de ploeg en een latere start dan door de aannemer gewenst, is één van de bouwdelen (A3) twee weken later dan gewenst gereed gekomen. Het oplossen van gebreken is heel goed verlopen met open communicatie en het vlot oplossen van de problemen. Het product wat geleverd wordt is goed. De communicatie van de medewerkers op de machines verliep goed. Ook de medewerking van de ploegen was heel erg goed. Een verbeterpunt is goed aangeven hoe de prognose in elkaar zit: bij de opstart gaat het langzamer en na een aantal weken verwachten wij de snelheid te halen. Daarnaast dient er rekening te worden gehouden met vrije dagen van de ploegen en defecten van de machines.”

Anoniem
“Gewoon goed, duidelijke afspraken en goede informatie.”

Robert Mantel, RingersKwartierBouw
“Communicatie met ploegen ging goed echter de communicatie met leidinggevenden minder. Dus gemiddeld voldoende, ook doordat de opleverfase wel veel beter ging. Verwachtingspatronen over en weer beter en duidelijker uitspreken.”

Deel bericht:

Meer nieuws

Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS
18-12-2025

Certificering paalsystemen DPA en DPA-PLUS

Vroom Funderingstechnieken en Van ’t Hek hebben samen de paalsystemen DPA en DPA-PLUS gecertificeerd met een zelfverklaring volgens NPR 7201. Dit traject heeft meer dan twee jaar geduurd en bestond uit proefbelastingen waarbij testpalen, uitgerust met extensometers, tot bezwijken werden belast. Daarnaast beoordeelde een door het Nederlands Normalisatie Instituut aangewezen […]
Gezond de eindstreep halen
12-12-2025

Gezond de eindstreep halen

Bij Vroom Funderingstechnieken draait duurzame inzetbaarheid om veel meer dan gezond blijven. Het betekent zorgen dat mensen, jong én oud, met plezier en in goede gezondheid hun werk kunnen doen – van de eerste werkdag tot aan hun pensioen. HR-medewerkers Ariëlle, Corali en Jerry vertellen hoe ze dat bij Vroom […]
Vroom verduurzaamt: nieuw rood in de vloot
08-12-2025

Vroom verduurzaamt: nieuw rood in de vloot

Eind november mochten wij de Volvo L120H Electric verwelkomen, een krachtige 20-tons elektrische wiellader (shovel) die stil, emissievrij en efficiënt werkt. Perfect voor binnenstedelijke projecten en TSL-zones. Met een batterij van 282 kWh, snelladen tot 165 kW en een laadcyclus van slechts 1,5 uur via de PU500 power-unit, is deze […]
Naar boven