Wij meten continu de tevredenheid van onze klanten. Dit doen we met een wekelijkse enquête die wordt gestuurd aan opdrachtgevers en uitvoerders waarvan een werk recent door ons is opgeleverd. We vragen ze om ons met een rapportcijfer te beoordelen op de volgende onderdelen:
- Hoe beoordeelt u ons in brede zin?
- Hoe heeft u de calculatie- en offertefase ervaren?
- Hoe heeft u de voorbereidingsfase ervaren?
- Hoe heeft u de uitvoeringsfase ervaren?
- Hoe heeft u de opleveringsfase ervaren?
- Hoe heeft u de communicatie met onze medewerkers ervaren?
- Wat vindt u van onze prijs/kwaliteitverhouding?
Vervolgens bieden we de respondent de mogelijkheid om de gegeven rapportcijfers toe te lichten. De rapportcijfers en antwoorden op open vragen geven ons veel inzicht in hoe we op de verschillende onderdelen presteren, onderbouwd met kritiek, punten die voor verbetering vatbaar zijn en ook regelmatig mooie complimenten. De respons delen we graag met u; open en transparant.
Tekst gaat verder onder de foto’s.
Quotes
Marcel Dijker, Kondor Wessels Amsterdam
“De boorploeg, onder leiding van Ruud van de Giessen van Vroom Funderingstechnieken, heeft ondanks de zeer krappe bouwlocatie, het vele benodigde materieel en enkele tegenslagen door zwaar funderingswerk de rust bewaard en het boorwerk tot een goed einde volbracht. Met dagelijks goed overleg, doorzettingsvermogen, de bouwplaats dagelijks opruimen en de machine geaard houden aan de verplichte tractieverbinding van HTM kom je een heel eind.”
Koert Touw, TC projecten B.V.
“Fijn bedrijf en prettige mensen.”
Erik Vis, GMB H&I
“Alles is netjes verlopen, volgens afspraak en planning.”
Ad Raaijmakers, Hiber Betonvloeren
“Zeer tevreden, zeker ten aanzien van het voorproces, waarin door gebrek aan informatie vanuit de opdrachtgever diverse keren wijzigingen zijn doorgevoerd. Complimenten voor alle betrokken en bedankt voor jullie inzet. Communicatie is super, prijzen zijn altijd te hoog. (net als bij ons 😉)”
Marco Hof, Dura Vermeer
“Score ruim voldoende, Vroom zou een iets betere planning kunnen afgeven. Ik vond dat bij het doormeten en inmeten van de palen veel verstoring op de kop en veel palen uit de maximale richting stonden. Een verbetervoorstel vanuit de koppensneller: hijsoog/beugel voor ophijsen wapening op een andere manier vastlassen, deze is nu niet onder in de beugel gelast waardoor hij krom wordt getrokken tijdens snellen en in sommige gevallen breekt zelfs de stek van de wapening.”
Huib Schot, H4A Bouw
“Degelijk bedrijf, fijne manier van werken met elkaar. Duidelijke offertes. In voorbereiding goed overleg met elkaar en kijken naar oplossingen. Er wordt netjes gewerkt. Vrij snel antwoord op vragen en meedenken. Niet altijd de laagste in prijs, maar wel degelijk, kwaliteit en vertrouwd. Er waren wat problemen met de heistelling, dit had men waarschijnlijk eerder kunnen oplossen. Was ook al eerder aangegeven door hei-/boorploeg. Planning: is diverse keren mee geschoven wat uiteindelijk voor ons gelukkig geen problemen gaf.”
Anoniem
“Afgewerkte paalhoogtes zitten niet allemaal op de juiste hoogte. Communicatie is soms lastig.”
Gerwin Nieuwendijk, Van den Nieuwendijk Bouw
“Traject soepel verlopen. Uitvoering ging voorspoedig.”
Jan Bos, Groothuis Bouwgroep
“Vroom is een prettig bedrijf om mee te werken, alleen wat meer communicatie zou wel prettig zijn. Advies aan de machinist is om bij het eerste contact, wanneer de diepladder arriveert, even kennis te maken en formulieren in te vullen. Dan gaat alles beter, lijkt mij.”
Pieter Kramer, Hegeman Bouw&Infra
“Ik hanteer bij het geven van rapportcijfers altijd maximaal een 8. Een 6 is voor mij een voldoende, je doet wat je moet doen. Een 7 is duidelijk wat extra en een 8 is goed. Ik ben dus erg tevreden over hoe het is gegaan. De communicatie met de projectleiding, werkvoorbereiding en constructeur is prima verlopen. Ook op de bouwplaats liep het soepel. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Er zijn geen palen verkeerd gegaan en de samenwerking is naar tevredenheid verlopen. Wij werken hier met een strikt stikstofbeleid. Jullie machines werken keurig met een Euro6 motor, alleen is het voor ons erg belangrijk dat verbruikte diesel en Ad Blue per tankbeurt wordt bijgehouden. Dat is dus wel een verbeterpunt.”
Olaf Walhout, Peters Bouw en Onderhoud
“Vroom maakt duidelijke afspraken, geeft tips en tricks waar nodig. Heeft ook oog voor het belang van de aannemer. Zonder overmatige bureaucratie, dus korte lijnen en je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd. Zaken worden door de projectleider intern geregeld.”
Loy Winkelmolen, Jongen Bouwpartners
“Al jaren goede contacten met Frits Verhoeven. Afspraken worden nagekomen. Net en beschaafd personeel.”